Tags

image (1)Efter den enorma katastrofen i The Van Alen Legacy är Schuyler och Jack på väg mot Venedig i sin jakt på nästa porten till underjorden innan de silver blodiga hinner före och släpper helvetet lös på jorden. Att jag måste stå ut med Schuyler och Jack tillsammans tar ut lite av spänningen när det kommer till jakten då jag gärna hade sluppit deras kärlek.

Hemma i New York är Mimi den nya chefen för vampyrerna men hon ställs inför ett svårt problem direkt, en av deras egna har blivit kidnappad och kommer att brännas till döds om inte Mimi och de andra kan hitta henne och stoppa det innan det är för sent. Till sin hjälp får hon den kinesiska vampyren Deming Chen som har löst liknande fall tidigare. Jag måste säga att jag tycker mer om Deming än vad jag gjorde med Bliss och förhoppningsvis är hon med mer. Jag vill så gärna att Mimi ska klara allt så att hon äntligen kan få sitt lyckliga slut som hon så förtjänar, för varenda bok känner jag bara mer och mer med henne för allt verkar vilja förstöra hennes liv och hon om någon förtjänar att vara lycklig.

Bokus | Adlibris

