image (6)
Paige är en person som kan bryta sig in i andra människors medvetande, vilket är olagligt i 2059’s England. Under ett uppdrag blir hon till fångatagen och förd till en av Scions anläggningar. Scions poserar som ett säkerhetssystem men alla invånare vet vad den verkligen är för något.

Jag har hört väldigt bra saker om boken så jag bestämde mig för att läsa den. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men boken hade inte det där suget som gör att man inte kan slita sig från en bok, så Drömgångaren lyckades aldrig ta min uppmärksamhet. Jag har den senaste tiden läst klart flera serier och eftersom Drömgångaren är första delen i en trilogi hoppades jag på att få en ny dystopisk serie att följa, men den då den inte föll mig i smaken känner jag mig inte så säker på om jag vill fortsätta att läsa serien. Men man ska aldrig säga aldrig, så vi får se om ni kommer att se fortsättningen här på bloggen.

Bokus | Adlibris

