Tags

Hej och välkommen till den första Bok babbel på min blogg. Jag tänker att jag ska börja lite enkelt med att prata lite om böckerna jag köpte igår, ni vet för att få en liten mjukstart på det hela.
bild 1Det blev fyra böcker, två nya böcker och så två gamla godingar, John Greens The Fault in Our Stars och Sarah J. Maas Throne of Glass, där jag just nu väntar på att läsa den fjärde installationen i serien Queen of Shadows.
Eftersom jag redan har delat med mig min åsikt om dessa två böckerna så jag tänker fokusera lite på de två nya böckerna.

Mind Games är en bok jag har varit väldigt sugen på att läsa ett bra tag nu, speciellt eftersom jag älskar författarens Slated trilogi så en ny bok i samma anda välkomnar jag med öppna armar. Den andra boken Since You’ve been Gone är en bok som jag har sett fått mycket positiv respons på Tumblr så när jag såg den i bokhandeln bestämde jag mig för att köpa den och se hur bra den egentligen är.

Så där har ni min väldigt korta, och lite tråkiga, första Bok babbel men nu vet ni två böcker som så småningom kommer att recenseras här så håll korpgluggarna öppna om ni vill veta hur det gick för dem.

