Tags

bild 4När cheerleader laget får en ny tränare i Colette French förändras allt för bästa vännerna Addy och Beth. De har lyckats ta sig högst upp i High School hierakin genom hårt arbete och nu följer alla deras minsta vink, speciellt de andra tjejerna i Cheerleader laget. Colette tar över truppen, så medans Beth gör allt för att få bort tränaren blir Addy allt mer Colettes förtrogna men hur långt är hon villig att gå?

Jag känner mig helt splittrad mellan om jag gillar eller ogillar de olika karaktärerna. I ena sekunden håller jag på Beth bara för att i nästan vara på Addys sida, det enda jag visste var att jag inte gillade Colette. Något var inte som det skulle med henne och att jag ville veta vad hennes mörka hemlighet var. Precis som karaktärerna skiftar genren som boken faller inom, är det en ungdoms bok eller mordgåta? Eller en High School thriller?
Boken var helt okej men det kommer knappast direkt upp om någon skulle fråga vilka bra böcker jag har läst på senaste tiden, men trots det så vill jag gärna se mer från författaren.

Bokus | Adlibris

