Tags

IMG_6545Allt blev follkomligt kaos i Rio och många Blue Bloods mötte sitt öde där. Ett år senare är Schuyler och hennes bästa vän Oliver på rymmen samtidigt som dem söker efter The Van Alen arvet som Schuylers morfar hade berättat för henne om innan han dog. Men efter ett år av ett sökande efter något de inte ens vet vad det är för något och samtidigt vara på rymmen från de andra vampyrerna från New York.
Mini bestämde sig för att förena sina krafter med några venators i sin jakt efter Bliss lillasyster Jordan medan Bliss har väldiga problem med att veta vem hon ens är, vilket kan förklara varför hon inte är ute och letar efter sin kidnappade lillasyster.

Jag känner verkligen med Mimi, över hennes saknad för Jack och hennes förvirring över känslorna för Kinglsey, och slutet var så hjärtekrossande för henne på så många olika sätt att jag kände mig lite nere å hennes vägar när jag hade läst klart boken.
Jag känner mig nästan lika förvirrad för Bliss som hon är själv för det är en väldigt förvirrande att läsa vad som händer en person om det man läser är helt förvirrande i sig. Jag har börjat bli lite mer vänligt inställd till Scuyler men det kommer nog att ta ett tag innan jag faktiskt kommer att kunna tycka om henne speciellt efter det hon gjorde med Jack.

Bokus | Adlibris

