Tags

IMG_6679Kan jag få en livs levande Cricket? Snälla rara? Lola kan skratta sig lycklig över att ha honomi sitt liv. En nackdel med att jag läste Isla and the Happy Ever After före Lola är att jag vet hur det slutar. men bara för att man vet hur det slutar så betyder det inte att man inte vill veta hur det kom till att bli som det blir.

Jag älskade Anna medan min reaktion för Isla var lite mer ljummen, så hur lyder utslaget för Lola? Den håller samma kvalité som Anna and the French Kiss och det märks att historien är bra för även om jag inte är helt såld på personen Lola så gillar jag boken mer än Islas bok och då gillar jag Isla mer än Lola. Så en bra historia kan till en stor del stå på sina egna ben men om huvudpersonen är fullkomligt hemsk så påverkar det ju självklart hela historien. Men jag vet böcker där huvudpersonen har varit sådär men där själva historien var lyssnade och det fanns flera andra personer i boken som hjälpte till att lyfta upp handlingen och på så sätt är boken fortfarande bra.
Som ni kanske redan kan gissa så är min favorit i boken Cricket och hela recensionen hade kunnat vara mig prata om Cricket, var glada att ni slapp lyssna på mig gå på om honom.

Bokus | Adlibris

