IMG_6549
Jag hade inte förväntat mig att boken skulle vara så mycket av en skräckhistoria eller hur kårarna skulle krypa uppför min rygg. Nu var det inte igenom hela boken, i början kändes boken väldigt mycket Supernatural med två heta jägare av det övernaturliga. Men sakta och säkert gick boken från att vara en trevlig övernaturlig historia till en ganska mörk historia som inte var lika mysig att läsa, historien tog sin ändring vid det övergivna barnhemmet.
Jag gillar inte skräckhistorier,jag är helt enkelt för lättskrämd och ett ställe med en massa barnspöken. För att göra det värre så såg spökena inte helt vanliga ut utan dem hade fastnat i hemska grimaser och dem skrämde mig mer än de hämnd galna spöken av mördare i det gamla fängelset, vilket säger något om läskighets nivån.

Bokus | Adlibris

