image (3)
Att flytta till USA med sina smått excentriska föräldrar kan vara lite så men att sedan till synens utan anledning hamna i onåd hos den mörka och mystiska Zed Benedict. Lite vet Sky att världen som Zed drar in henne i kommer inte bara att sätta hennes eget liv i fara men alla hon älskar också, om inte mer.

I början är Finding Sky lite som en ungdoms chick-lit där vi får lära känna Sky och hennes vänner medan relationen med Zed är minst sagt frostig. Sedan blir det Sky+Zed=♥ bara för att allt sedan går åt pippan och Sky blir kidnappad och utnyttjad av människor som vill åt familjen Benedict och använder Sky endast som ett sätt att komma åt dem.
Jag vet att min beskrivning är lite luddig men tro mig, boken är en väldigt trevlig läsning och det finns två till böcker i serien om Bröderna Benedict, Saving Phoenix och Seeking Crystal, så jag ska se om jag kan hitta dem och lägga dem på min växande hög av TBR hög av böcker. Yep, det hjälpte verkligen med luddigheten i den här recensionen.

Bokus | Adlibris

