IMG_6548
Jag kunde känna igen mig så mycket i huvudpersonen Eva, inte så mycket i att vara en toppgymnast eller ha att ha en grupp med nära vänner, utan i hur känner och beter sig när den nya tjejen Patty allt mer börjar ta över hennes roll i gruppen.
Hur utanför man känner sig och hatet som långsamt växer inom en när man ser något som är ens bli tagen av någon annan vilket får en att börja göra saker man aldrig skulle göra men som man tycker att den personen för känna för vad dem har gjort mot dig.
Samtidigt som avundsjukan växer blir Eva ännu mer besatt av att dölja alla hemligheter så att att hennes liv fortfarande är perfekt, på ytan i alla fall.
Jag önskar att jag hade vetat om denna boken när jag gick i 6:an för jag har en känsla av att den skulle kunna ha hjälpt mig och fått mig att må lite bättre över allt som hände.

Bokus | Adlibris

