Tags

IMG_6354Boken var så bra *fangirlar*, den var så spännande och oförutsägbar att jag inte kan låta bli att rysa av välbehag.

McNeil skriver om en fest där någon börjar mörda de 10 ungdomarna som är där. Boken berättas ur Megs perspektiv och jag var så säker på att det var hennes bästis Minnie som var galningen som mördade alla men som jag borde ha lärt mig vid det här laget är att oftast, speciellt i mysterier och thriller böcker, att inget någonsin är som det verkar.

Ten introducerade mig till en författare som jag har varit nyfiken på ett bra tag nu och visat mig att Gretchen McNeil är en författare att räkna med, själv har beställt en annan av hennes böcker kallas “Get Even”. Ten är numera en av mina favoritböcker och jag kan rekommendera er att läsa den.

Bokus | Adlibris

