unnamed (1)
Sophie Kinsella är en av mina favorit författare och jag har läst alla installationen av Shopaholic serien och var därmed inte lite exalterad för den senaste Shopaholic boken som jag har väntat 4 år på en ny bok skulle komma i serien.

Boken bjuder inte på några nya överraskningar, det är samma struktur som man känner igen från de tidigare böckerna. Desto mer boken började närma sig slutet desto mer orolig blev jag för det fanns igen chans att allt skulle kunna redas ut innan sidorna tog slut och jag fick rätt. Men inte att det blev ett hastigt slut utan att boken bara slutade i en cliffhanger.
Vi vet inte riktigt när nästan del vill komma ut och då känns det extra nedrigt att behöva vänta då Kinsella har byggt upp så mycket boken att man borde få ett propert slut i samma bok.

