Tags

bild (1)Jag har väldigt länge dragit mig från att läsa Förr eller senare så exploderar jag för det som jag har sett och hört om boken har helt enkelt inte gjort mig intresserad att läsa den.
Men då många i min omgivning har bett mig att läsa den så gav jag slutligen med mig och började läsa boken med ett löfte till mig själv om att ge den min fulla uppmärksamhet. 308 sidor senare kan jag slå fast vid att jag ogillar verkligen Hazel men jag har blivit förtjust i Gus, vilket inte är bra då jag blev så frustrerad på hur allt slutar att jag slängde boken i väggen, en högst besynnerligt beteende när det kommer till mig och böcker. Men Gus är så perfekt och underbar att jag bara ville dra ut honom ur boken och bara få gosa med honom. Han skulle vara en perfekt pojkvän för mig, suck.

Bokens upplevelsen förstörs lite då Hazel, som redan är irriterande i mitt tycke, blir ännu mer irriterande då jag ser Shailene Woodley framför mig vilket knappast gör det lättare för mig att tycka Hazel då jag alltid har haft en motsträvan mot henne.

Bokus | Adlibris

