Allas favorit Madison är tillbaka i The Fame Game. Madison är den sortens tjej som bara vill vara en stjärna och bli dyrkad av massorna och när Trevor kommer för att be henne bli stjärnan i hans nya reality serie, The Fame Game, hoppar Madison genast på. Men när hon veta vilka hennes kollegor är förstår hon att Trevor har lurat henne, för hur ska hon kunna konkurrera med dottern till två av Hollywoods stora?
Det blev som jag misstänkte, för trots att Madison är på sätt och vis huvudpersonen i The Fame Game så gillar jag inte henne mer än jag gjorde i LA Candy böckerna, det kvittar hur mycket tragisk bakgrundsfakta hon får jag tycker fortfarande inte om henne. Carmen och Kate är mina favoriter då dem faktiskt är bra människor till skillnad från andra och därför är det roligare att läsa om vad händer dem än Madison med sitt ‘over the top‘ beteende och liv, vilka jag tröttnade på redan i LA Candy.

Bokus | Adlibris

