Är inte bokens titel det mest positiva du någonsin har stött på? Inte, okej vi har nu insett att du troligtvis inte förstår dig på sarkasm…
Boken första 100 sidor gillade jag verkligen och när jag läste dem så försvann tiden, men sedan tappade jag intresset. För efter att först ha fokuserat helt på Veronika, en ung kvinna som försöker begå självmord men som blir skickad till ett mentalsjukhus när hon överlever, och hennes tankar vilka gjorde mig engagerad i hennes historia till att fokusera på en massa människor som också befinner på sjukhuset men som jag varken orkar eller vill engagera mig i då det känner att de snor Veronika strålkastare, för ville jag läsa om en massa andra människor och deras problem så hade jag valt en bok som handlade om detta. Men nu ville jag bara läsa om vad som händer med Veronika, ok?

Bokus | Adlibris

