Tags

image (1)Harem är en av de bästa böcker jag har läst på ett bra tag och den griper verkligen tag i mig och jag vill inte lägga ifrån mig innan jag har läst läst klart sista sidan, och då menar jag alla sidor inte att jag bara läser sista sidan.

Författaren Jillian Lauren berättar på ett fantastik sätt om en ung kvinnas sökande efter vem hon egentligen är och nöd på pengar vilket leder till att hon tar ett jobb som älskarinna under två veckor, lönen som hon får är mer än hon har tjänat på ett bra tag och det innebär ju ingenting hon inte är van vid så det finns inget hinder.
Harem är precis lagom detaljerad, så detaljerad att man inte känner att saker lämnas utanför men inte så detaljerad att man vill lägga ifrån sig boken och glömma vad man nyss har läst.
Man kan definitivt säga att Lauren vet vad hon pratar om då boken faktiskt inte är biografi, men den har drag av skönlitteratur, men boken är baserad och bygger till största del på författarens egna erfarenheter vilket gör boken tusen gånger bättre.

Jag skulle definitivt rekommendera boken, och det kvittar om man är känslig för boken är inte det minsta erotisk utan är bara 355 (pocket) sidor ren läsglädje.

OBS: Finns endast p å engelska  Bokus | Adlibris

