image (2)
Genevieve älskar som så många andra kvinnor skor och när hon få se den exklusiva designerns Paolo Zachari skor måste hon bara ha ett par för sig själv. Kruxet är att Zachari handplockar sina kunder och han verkar inte vilja veta av Genevieve, men Genevieve är inte den personen som ger sig utan en strid. Hon ska ha ett par Zachari skor även om det innebär att hon måste inleda ett förbjudet förhållande med skodesignern.

Inledningen på boken fick mig att tro att boken skulle bli en intressant läsning, men efter de första sidorna så blev boken tråkig på ett sätt som höll sig genom hela boken. En negativ sak till är att jag verkligen inte står ut med Genevieve, huvudpersonen, trots att boken försöker få mig att tycka om henne med hela det sorgsen backgrund paketet, men det biter inte på mig och därför blir hennes bakgrundshistoria för mig bara en massa sentimental smörja.

Bokus (engelska) | Adlibris (engelska)

